Onze service

Herhaal-recepten aanvragen, hoe gaat dat? 

U kunt uw herhaal-recepten op verschillende manieren bij ons aanvragen.

Voor al uw chronische medicatie die u via de huisarts aanvraagt, kunt u gebruik maken van MijnGezondheid.net via de webbrowser of de app (te downloaden via de App Store (voor iPhone) of Google Play Store (Android-toestellen)).

Vanzelfsprekend kunt u ook uw herhaalmedicatie bij de huisarts bestellen op de gebruikelijke wijze.

Recepten van de specialist kunt u alleen via de specialist of in sommige gevallen de huisarts bestellen, maar niet via de website of de app van de apotheek.

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op. 

Automatische herhaalservice

De herhaalservice is een nieuwe, gratis dienst om u snel en eenvoudig van uw herhaalrecepten te voorzien. Via de gegevens in het computersysteem van de apotheek wordt bepaald wanneer uw voorraad medicatie op zal zijn. Is dit het geval, dan vraagt u een jaarrecept aan bij de huisarts. Vervolgens krijgt u dan bericht wanneer uw medicatie (drie maandelijks) automatisch voor u klaar ligt in de apotheek. Mocht u van deze service gebruik willen maken dan kunt u dit bij ons kenbaar maken.

Bezorgdienst  

Voor de klanten die ziek of slecht ter been zijn en niet naar de apotheek kunnen komen, hebben wij een gratis bezorgdienst. U kunt uw huisarts of de apotheek vragen of iets bezorgd kan worden.

Vragen / Consult  

Vraag over uw medicatie:

Als u een vraag wilt stellen over uw geneesmiddelen stuur dan een e-mail naar onze apotheker via onderstaand e-mailadres.  

Geef in de mail duidelijk de volgende zaken door: naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en uw vraag.

assistente@lunterseapotheek.nl 

Afspraak maken voor een consult

Als u een afspraak wilt maken voor een consult in de apotheek of per telefoon/mail stuur dan een e-mail naar onderstaand adres. 

assistente@lunterseapotheek.nl

Geef in de mail duidelijk de volgende zaken door: naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en de reden voor het consult.